Metody leczenia i techniki terapeutyczne

BTP® – Twoja szansa na szybki

Czas jest bezcenny, a zdrowie uważane jest za najważniejszą wartość przez 66% Polaków. W Fizjoexpress łączymy to, co istotne dla naszych Klientów. Wykonujemy pracę ekspresowo, aby w jak najkrótszym czasie przywrócić lub poprawić komfort Twojego życia. To nie oznacza, że idziemy na skróty!

Wykorzystujemy Basic Treatment Protocol®, czyli naszą opatentowaną metodę badania i leczenia manualnego.

Pacjent siedzący na piłce fitness z jedną nogą opartą o podłoże, a drugą wyciągniętą do przodu i trzymaną przez fizjoterapeutę.
Naklejanie taśm sportowych na nadgarstek i przedramię

Leczenie bólu, dysfunkcji i ograniczeń

Towarzyszymy podczas leczenia…

Ciało człowieka ma niesamowitą zdolność do samoleczenia i regeneracji. W Fizjoexpress doceniamy naturalne możliwości ludzkiego organizmu i wspieramy klientów w odzyskiwaniu sprawności.

Dążymy, aby przyspieszyć powrót do świata, w którym chce się żyć — usuwamy lub minimalizujemy dolegliwości bólowe, dysfunkcje i ograniczenia.

Bóle

głowy, karku, barku, krzyża, brzucha, bioder, pośladków, ud, stawów kolanowych, stawów skroniowo-żuchwowych, twarzoczaszki, opasujące, po złamaniach
i operacjach, rozcięgna podeszwowego.

Dysfunkcje

osłabienie, stres, szumy, trzaski w uszach, zawroty głowy, ociężałość, kłucia, zaparcia, wzdęcia, refluks, zgaga, skurcze, napięcia, sztywność, opuchlizny, obrzęki, drętwienia, negatywny nastrój, osłabienie siły mięśniowej, korzonki, cieśń nadgarstka, zastoje limfatyczne, przeciążenia mięśni, ograniczenia ruchomości.

Ograniczenia dotyczące

stanów pooperacyjnych, urazów, dyskopatii, porażenia nerwów twarzowych, skoliozy, płaskostopia, drętwienia palców, rotacji, asymetrii, zwyrodnienia, haluksów, rwy kulszowej, ramiennej i udowej, kolana skoczka i biegacza, łokcia tenisisty i golfisty, kręczu, ostrogi piętowej, palca szponiastego, zespołu górnego otworu klatki piersiowej.

Półprzezroczysta grafika pokazująca odcinek piersiowy i lędźwiowy kręgosłupa

Specjalizacja Fizjoexpress?
Dolegliwości wynikające z siedzącego stylu życia!

Sprawdź czy masz rwę kulszowąO Fizjoexpress
Naklejanie taśm sportowych na nadgarstek i przedramię

Techniki medycyny osteopatycznej i terapii manualnej

Poznaj nasz sposób działania

Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie, ale za każdym razem błyskawicznie i skutecznie. Liczy się dla nas: satysfakcja pacjenta, zadowalające efekty, bezpieczeństwo, szacunek i czas.

Szybkie tempo naszego precyzyjnego działania sprawia, że Klienci Fizjoexpress nie marnują ani sekundy podczas umówionej wizyty.

W dążeniu do poprawy komfortu życia:

uruchamiamy w najkrótszym czasie — największą ilość mechanizmów regulujących równowagę układów i napięcia tkanek.

Poznaj metodę BTP®

Stosujemy skuteczne i idealnie dopasowane rozwiązania z zakresu medycyny osteopatycznej oraz terapii manualnej. Nasze sprawdzone metody i techniki są:

Bezpieczne
Nieinwazyjne
Naturalne
Profesjonalne
Nowoczesne
Indywidualne
Ekspresowe
Rekomendowane

Korzystamy ze specjalistycznych i nowoczesnych metod diagnostycznych (Międzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych) oraz z zaawansowanej oceny funkcjonalnej i diagnostyki manualnej – General Osteopathic Examination. Jeżeli dolegliwość wynika z dysfunkcji somatycznej, to doskonale wiemy, jak szybko i w jakim stopniu możemy pomóc z pomocą Basic Treatment Protocol®.

Profesjonalna fizjoterapia i osteopatia

Kierunek po zdrowie

W gabinecie Fizjoexpress czeka na Ciebie profesjonalna załoga z ogromną wiedzą i doświadczeniem w zakresie fizjoterapii, a także medycyny osteopatycznej. Łączymy pasję do człowieka z potrzebą pomocy innym. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby każdy nasz Klient już po pierwszej wizycie poczuł się znacznie lepiej.

Z nami zmniejszysz lub usuniesz dolegliwości bólowe i ograniczenia narządu ruchu. Zdecydowana większość naszych pacjentów z każdym kolejnym etapem procesu działania odzyskuje: zdrowie, siły, pewność siebie, radość i chęć do życia!

W Fizjoexpress nie zmarnujesz cennego czasu. Jeśli nie będziemy w stanie pomóc, to skierujemy Cię do specjalisty, dzięki któremu poczujesz, co oznacza świat bez bólu i ograniczeń.

Opinie klientów i pacjentów Fizjoexpress

Nasze rekomendacje

Pierwszy raz trafiłam do Arka półtora roku temu z dużym bólem w łopatce. Postawił mnie na nogi w 3 spotkania. Od tamtej pory z każdym bólem czy dyskomfortem w ciele zjawiam się w gabinecie. Już zapomniałam, że kiedyś chodziłam do lekarzy z takimi problemami. Przesympatycznie, szybko i (czasem) bezboleśnie, za to po wyjściu z gabinetu człowiek jest jak nowy. Ulga nieoceniona.

Małgorzata19.03.2022

Jak zwykle pełny profesjonalizn. Trafna diagnoza i natychmiastowa ulga (oczywiście po wyjściu z gabinetu.

Bożena21.02.2022

Kontakt Fizjoexpress Warszawa

Zarezerwuj termin!

Działaj tak szybko, jak my, a już wkrótce poczujesz, co oznacza lepsze życie. Czy wiesz, że już teraz możesz umówić się na wizytę w Fizjoexspress online? To takie proste!

Nie martw się, że zapomnisz o spotkaniu. System wysyła przypomnienie dzień przed wizytą. Jeśli rezerwujesz termin dla kogoś innego, prosimy o krótką notatkę. Gwarantujemy najniższe ceny podczas umawiania wizyt online przez witrynę lub aplikację Booksy.

Zaloguj się lub załóż konto na Booksy

Wybierz odpowiedni dzień i godzinę

Opłać wizytę

Zaczekaj na potwierdzenie i odbierz usługę

Umawiam wizytę!

Jak umówić się na wizytę w Fizjoexspress?

Umów wizytę przez Booksy. Zaloguj się lub załóż konto w aplikacji i przejdź do Fizjoexpress. Wybierz odpowiedni dzień oraz godzinę, a później opłać wizytę. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji i gotowe!

Co to jest Basic Treatment Protocol®?

Basic Treatment Protocol® to opatentowana metoda badania i leczenia manualnego opracowana przez  Arkadiusza Martyniuka. BTP® oznacza bezpieczne oraz skuteczne narzędzie, które służy do odszukania przyczyny dolegliwości i usunięcia problemów bólowych.

Jakie techniki i metody obejmują zabiegi w Fizjoexspress?

Stosujemy idealnie dopasowane rozwiązania z zakresu terapii manualnej i medycyny osteopatycznej. Korzystamy ze specjalistycznych i nowoczesnych metod diagnostycznych. Techniki Fizjoexpress są: bezpieczne, szybkie, nieinwazyjne, skuteczne.

Czy Fizjoexspress zawsze może pomóc?

Fizjoexpress nigdy nie zostawia swoich klientów w potrzebie.  Jeżeli dolegliwość wynika z dysfunkcji somatycznej – usuwamy lub minimalizujemy ból i ograniczenia. W rozwiązywaniu problemów wykraczających poza nasze kompetencje – odsyłamy do konkretnego specjalisty.

Dlaczego Fizjoexspress, a nie inna klinika?

Główną wartością naszej marki  jest czas klienta. Warto wybrać Fizjoexpress —  innowacyjny gabinet Fizjoterapii i Osteopatii, jeżeli zależy nam na ekspresowej oraz niezwykle skutecznej usłudze powrotu do sprawności. Fizjoexpress tworzy zespół specjalistów z ogromną pasją do człowieka, doświadczeniem i wiedzą.

Jak przebiega pierwsza wizyta w Fizjoexspress (proces terapii)?

Pierwsza wizyta w Fizjoexpress to szybki proces. Terapię rozpoczynamy od wywiadu z pacjentem na temat problemów i dolegliwości. Następnie przeprowadzamy bezpieczne badanie kliniczne całego ciała, aby efektywnie wykonać pierwszy zabieg. W zależności od potrzeb ustalamy dalszy przebieg działania.

Jak samodzielnie sprawdzić, czy mam rwę kulszową?

Rwa kulszowa to powszechne schorzenie, które negatywnie wpływa na nerw kulszowy. Oznacza zespół dolegliwości bólowych utrudniających życie, ale z którymi można sobie poradzić. Kliknij i sprawdź, czy masz rwę kulszową!

Czym jest ból bez uszkodzenia?

Pojęcie „ból bez uszkodzenia” oznacza, że jeśli boli, nie musi być uszkodzenia. Zmiany funkcjonalne są do odkręcenia, a od bólu można się uwolnić. Więcej dowiesz  się z naszego blogu o fizjoterapii i osteopatii: Przyczyny bólu – ból bez uszkodzenia.

Klientka pokazująca fizjoterapeucie, co ją boli w odcinku szyjnym

Wiedza, ćwiczenia i porady dla Ciebie

Poznaj najnowsze wpisy na blogu

Możesz działać skuteczniej i żyć przyjemniej! Możesz naprawdę sporo bez dysfunkcji somatycznych i bez dolegliwości bólowych. Stworzyliśmy dla Ciebie blog Fizjoexspress, z którym codzienność stanie się łatwiejsza.

Poznaj nasze sprawdzone sposoby na sprawne ciało i naucz się, jak wypracować prawidłowe nawyki sprzyjające zdrowiu.

Blog o fizjoterapii i osteopatii